1 лъжица и заспивам като пор- комар не може да ме събуди даже, а на сутринта съм като нов човек

loading...

 

Сънят е едно от блаженствата, достъпни за всички. Но, за съжаление, всички сме запознати със ситуацията, която се въртим цяла нощ и гледаме тавана, мислим за миналото и бъдещето, докато лъчите на зората не ни изгонят от леглото да учим или работим.

Защо се появява това неприятно състояние и как да го предотвратим? Прочетете нататък и ще поговорим как да преодолеем безсънието с прости продукти!

Най-честите причини за безсъние

Безсънието често се появява под въздействието на стрес, депресия, тревожност за проблеми на работното място и в семейството. Следователно мозъкът не се отпуска, а работи през цялото време поради факта, че усвоявате настоящата ситуация или се притеснявате за бъдещето.

Различни лекарства също могат да провокират безсъние, особено сърдечни, болкоуспокояващи и противовъзпалителни средства. Някои от тях обаче първоначално могат да причинят сънливост.

Колко сън ни трябва

Сънят е като зареждане на батерията на мобилния телефон. Само за разлика от приспособление, което се зарежда за един час, тялото ни се нуждае от около 8 часа, за да се зареди напълно.

Колкото повече спим, толкова по- продуктивни ще бъдем през денят. И въпреки че мнозина смятат, че можете да компенсирате липсващите часове сън с чаша кафе, това не е така. Ще почувствате кратък прилив на енергия, но след известно време състоянието ви ще се влоши още повече!

Предотвратяване на нарушения на съня

Водете активен начин на живот, но не преуморявайте. Опитайте се да избягвате стресови ситуации.
Отървете се от лошите навици, изберете здравословни храни, пийте билкови чайове.
Следете условията за сън: леглото трябва да е удобно, светлината трябва да е слаба, а въздухът – свеж и хладен.
Неутрализирайте външните стимули с маска за сън и тапа за уши.
Разходете се преди лягане, вместо да гледате телевизия или да седите до компютър.

Сигурно средство за безсъние

Свикнали сме да считаме солта и захарта за врагове на фигурата и здравето си като цяло. Независимо от това, те ще ви помогнат да забравите за проблемите със съня ! Просто смесете 1 ч. л. морска сол (за предпочитане розова) с 5 ч. л. кафява захар и сложете 1/2 ч. л. под езика си всеки път, когато не можете да заспите. Можете да приемате редовно сол и захар – ефектът няма да се промени много.

Ще спите спокойно цяла нощ и ще се събудите свеж и бодър. Имунната система на организма ви ще бъде засилена. Главоболието ще изчезне, нивото на енергия, серотонин и електролити ще се увеличат. В допълнение, тази смес ви предпазва от стрес, като понижава нивата на кортизола.

Лесно е да избягате от безсънието: прегледайте ежедневните си навици, проветрете добре стаята и спете поне 8 часа. И ако все пак не успеете – не се колебайте да използвате нашата рецепта.

Източник: За Жената

Tags:

 
loading...
 
 

 

ХОРОСКОП


Овен

Телец

Близнаци

Рак

Лъв

Дева

Везни

Скорпион

Стрелец

Козирог

Водолей

Риби